Wednesday, August 17, 2011

Kemunculan Kembali

Penulisan yang terakhir di blog ini tertulis pada 22 September 2009. Hampir dua tahun blog ini tidak bersentuh!

Niat sebenarnya hendak dilupakan terus blog ini. Masa yang terlalu padat menyebabkan masa hendak menulis itu hampir tiada.

Menulis itu menjadi hobi tetapi masa yang terlalu kesuntukan menyebabkan niat menjadi blogger itu tidak kesampaian.

Namun pada bulan Mei yang lepas, seorang sahabat memberi tawaran untuk menulis didalam blognya. Pada mulanya memang malas kerana tak mahu kejadian berulang kembali seperti SilumanSakti ini. (sebab kembali menulis boleh dilihat disini)

Sahabat tersebut terus mendesak. Setelah difikirkan masak-masak, diambil juga tawaran tersebut di sayabudakmelayu.blogspot.com dengan memakai nama Aryamehr.

Setelah hampir beberapa bulan, minat untuk muncul kembali. Tetapi bukan semua boleh ditulis didalam blog tersebut. Khususnya melibatkan pandangan peribadi ataupun sesuatu yang melibatkan peribadi.

Maka dengan ini Hamba hidupkan kembali SilumanSakti. Tetapi lebih bersifat personal dan pandangan peribadi ketersamping dengan blog sayabudakmelayu.blogspot.com. Di sini, lebih selesa dan tidak perlu berfikir dengan pandangan rakan yang lain serta boleh terus menjadi siluman, menulis tanpa perlu dikenali.

Menulis untuk peringatan diri sendiri dan bukannya untuk orang lain.

No comments: